发信人: hnyjchuhong(楚泓) 
整理人: hnyjchuhong(2001-11-12 21:10:10), 站内信件
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IT Support Engineer
 
     Job Description:
     · General IT Support for the internal users in the region on MS Windows and software user support and LAN 
     technical support.
     · System and database administration and general maintenance on departmental application and database server 
     administration, e.g., data backup and restore, information security.
     · Network management on LAN management within local office and coordinated network management with Corp 
     across region.
     · Responsible for software and tools development: simple office automation tools and regional software application 
     for management.
     · Responsible for system and software integration and rollout: planning and coordination across region, system testing, 
     documentation preparation, and end-users training;
     · Co-ordinate and liaison with internal / external parties: internal Corp IT, Tempe IT, external Web hosting parties, ISP.
     Requirement:
     · Bachelor degree in Computer Science or Information System.
     · Experience in Linux, UNIX, Web, and Windows NT environment.
     · Strong knowledge in VB, ASP, Java, XML, IIS.
     · Required programming skills with Oracle and MS SQL.
     · Experience in CRM and data warehouse.
     · Fluent in spoken and written English and Mandarin.
     · Strong presentation skills and willing to travel frequently within Asia Pacific Region.
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